Måndag

Idag är det skola! Jag är supermjukis-sportis och det är så jäkla skönt! Börjar med dans på Vågmannen, sedan psykologi och efter den en lite längre lunch. Avslutar dagen med textkommunikation och slutar sedan 13:30. Då tänkte jag gå till gymmet och bli ännu snyggare än vad jag redan är! Självklart ska jag sedan gå hem efter det och äta, sedan ta mina användbara ben och gå till stallet för att ha U-sekmöte! Och mellan allt ska jag plugga a lot; internationell eknomi, företagseknomi och säkert något annat.

Trodde att vi slutade tre idag, men vi fick nytt schema förra veckan. Så nu har jag ju ännu mer tid på mig att plugga! Jag som trodde att jag skulle behöva stressa för att hinna göra allt! Perfekt att upptäcka att jag har mer tid då.

Jag har en så fin pojkvän!
18 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0