My Super Sweet 18

Igår hade Erika och Veronica sin födelsedagsfest! Jag sprang mest runt med min kamera hela kvällen och knäppte vimmelbilder, men lite senare la jag undan den och virrade omkring utan den istället. Kvällen var både rolig och rätt trist vissa stunder. Jag var hungrig hela kvällen och ville helst åka hem och lägga mig. Kom hem vid 1, så det blev ju inte så sent iallafall. Jag hade iallafall roligt när det var kul! Ska lägga in alla bilder på datorn senare. Det blev runt 250 bilder och jag hoppas att många blev bra!

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Christina Aguilera. Tänkte göra om designen på bloggen, men jag tror inte att jag orkar. Har ingen riktig idé än heller... Hmm, jag saknar Dado!

Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0