På skolan

Fredag morgon och jag ska snart börja bråka med html koder och stilmallar. Webbdesign it is! Rätt kul ändå, jag har ju faktiskt någon aning om vad det är jag håller på med. Min sluthemsida ska bli den snyggaste i klassen!

För första gången på länge så sov jag hela natten i natt! Väldigt skönt, blev dock väldigt förvirrad när klockan ringde. Är ju van att vakna vid fem och veta att det är två timmar kvar innan den ska ringa. Gick upp och tänkte duscha, men då var det upptaget. Och det innebar också att jag inte kunde sätta in mina linser, så en halvblind Oliv gick upp för att fixa frukost istället. Konstaterande: Jag skulle inte klara en dag utan linser. Förutom att jag skulle vara en jävla fara i trafiken, så skulle jag gå runt och se ut som en söt kines för att försöka se något, även fast det skulle misslyckas. Nåja, jag fick min dusch och mina linser tillslut. Och jag och Toyotan tog oss oskadda till skolan.

Ett par minuter kvar till lektionen börjar, sedan pågår den i en timme och 20 minuter. Efter det blir det internationell ekonomi, lunch, textkommunikation och sedan evenutell projektarbetestid. Ser ut som att det är en rolig dag!

Dags för lite html!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0