Så var den skoldagen över

Måndagar är väldigt bekväma dagar. Dansen var väl helt okej kul, skönast var avslappningen på slutet. Filosofin (jag skrev psykologi förut, men det var fel!) var som vanligt; läsande av text och diskussion av frågorna därefter. Lunchade med Ida, maten var en konstig indisk gryta som jag inte kände så mycket smak av, jag blandade några kilo majs med allt ihop så det smakade mest majs! Textkommunikationen kändes lite onödig, vi gick igenom en sida begrepp vi ska ha prov på om några veckor. Saken är den att det står en förklaring till alla ord i häftet, så varför gå igenom dem!? Dessutom så fick vi som skrivit klart förra veckans uppgift gå hem. Så vi slutade strax innan 1 och jag promenerade upp till gymmet.

Jag tränade inte så "seriöst" idag, eftersom det är första gången jag själv går till ett gym för att träna. Bestämde mig i alla fall för att köra armar, mage och rygg. Så jag vandrade runt bland alla maskiner och provade. Nästa gång tänkte jag köra ben, mage och rygg. Mage och rygg tänkte jag alltid köra, speciellt rygg, eftersom det är där jag behöver bli stark. Ja, det gick väl bra... Fast det kändes i armarna eftersom jag är så ovan, och troligtvis har jag träningsvärk imorgon!

Nu hade jag strax tänkt att sätta mig med båda eknomiämnena och läsa. Efter middagen ska jag till stallet på U-sekmöte som sagt, fast jag får se om jag går. Tänkte försöka plugga så länge som möjligt och det tar ju minst 40 minuter att gå dit. Får se som sagt!

Fyra bilder från i lördags! Ida, jag, jag Ida!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0