Sjuk

Dado smittade mig med en förkylning, men kärleksförkylning är den absolut bästa sorten så jag klagar inte! Bestämde mig igår för att gå till skolan idag, men när jag vaknade var jag inte bara hur trött som helst - jag snorade som aldrig förr och hostade sånadär hårda hostningar. Jag gick upp och kissade, hälsade till mamma att jag inte går till skolan idag och däckade sedan i sängen. Sov ett par till timmar och masade mig sedan upp.

Snart ska jag åka till skolan för att träffa min svenskalärare. Vi har en uppsats till nästa vecka och jag vill ha den klar innan den här veckan är slut. Problemet är bara att jag inte kan skriva! Jag hittar ingen inspiration alls och kan inte ens börja. Jag brukar sällan ha problem med att skriva uppsatser, men nu står det helt stilla. Kanske är det därför min blogg uppdateras allt för sällan också... Jaja, det kommer väl igång igen :)

Kom på att jag måste fixa med min sjukanmälan för den här veckan också. Numret har inte funkat att ringa, så nu har jag ogiltig frånvaro i tre hela dagar, nice! Men det är nog inte svårt att fixa!

Kanske ska bege mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0