Study hard

Jag blir så stolt över mig själv att jag nästan spricker! Jag har aldrig pluggat så här mycket som jag gjort den senaste tiden - någonsin! Igår gjorde jag alla ekonomiuppgifter till det vi gått igenom, och jag gjorde dom även om jag höll på att brinna av irritation över de jävla uppgifterna som inte gick att lösa. Men de gick att lösa - om jag sansade mig lite. Var dock en uppgift mitt hjärnsystem inte klarade av igår, så den får jag fixa sen. Efter ett jäkla kämpande med ekonomin svarade jag på alla psykologifrågor, nu är det bara att lämna in dem! Sedan hade jag tänkt att läsa internationell ekonomi, men jag hade visst glömt böckerna på skolan, så det blir en annan gång.

Var även planerat att jag skulle skriva minst ett filosofiinlägg, men vad jag behövde var att få prata med min pojkvän. Och det gjorde jag, i över två timmar sammanlagt. Jag önskar att han vore här, jag behöver honom verkligen. Filosofin gör jag hur som helst idag istället. Vi har ett ordkunskapsprov i filosofi på tisdag, känns jäkligt svårt då orden verkligen inte är lätta! Bara att träna antar jag...

Ska till Malle idag också, får se vad som hittas på med den lilla hästen. Men innan allt så ska jag till skolan, först en projektarbetesträff som egentligen inte ska vara idag, sedan företagsekonomi, religion och avslutningsvis webbdesign... Känns som att jag kommer att stå ut, jag har ju mjukisbyxor och då brukar det mesta kännas bra.

15 dagar kvar, I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0