Sunshine

Den blonda Oliven är försvunnen, nu har vi istället en brunhårig Oliv. Halvt impulsfärgande, men det var planerat. Fast till nästa vecka. Men så blev det som det blev och ja, nu har jag brunt hår! Bjuder på en lite halvkass mobilbild, ser lite sliskig ut men whatafakk. Ser nog ännu mer miffo ut i skolkatalogen, som vi knäppte idag.

Efter en till dags regnande så är vädret riktigt fint just nu, med sol och blå himmel! Mycket passande då jag tänkte gå på en lång promenad lite senare. Ska plugga lite också, frågan är om jag ska göra det före eller efter promenaden. Först av allt tänkte jag ringa någon promenadsugen människa som vill vara hurtig med mig. Liksom, min iPod shuffle är väldigt underhållande men ibland är det trevligt att ha någon bredvid sig också. Någon man kan skratta och flåsa tillsammans med!

Jag försöker verkligen. Jag drar varje morgon på mig min välmåendemask som ska osa av skratt och positivitet. Och jag försöker göra den så tajt som möjligt, så att den tränger in i min hjärna, i hela mig. "Mår du bra?" Svar: "Ja!" No hard feelings. Även fast det känns som att kroppen ska falla sönder när jag på kvällen kravlar mig ur masken.

Jag lurar även mig själv.

9 dagar kvar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0