Glad!

Idag har varit en BRA dag! En såndär glad dag.

Först en massa tjejsnack med mina favoritflickor, det är alltid lika kul! Sedan ringde ju som sagt min favoritkille och vi pratade en stund. På administrationen så fick jag höra att jag har ett modelansikte, haha, och sedan sa min lärare att jag hade gjort ett snyggt arbete i InDesign. Blev klart först av alla dessutom, så jag fick gå tidigare. Och efter det har dagen fortsatt varit bra, jag har varit glad och gick med luft under fötterna till stallet för att gå på möte. Lyssnade på bra musik och tänkte massa glada saker! Emelie, som jag inte snackat med på ages, ringde och det var kul! Frågade om jag ville spela basket med henne och Rahel, men jag var ju påväg till mötet, så det gick ju inte. Men en annan gång!

Nu ligger jag i sängen och äger ut Ida på Röj-flaggor ala MSN!

4 dagar kvar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0