baby

Vad heter ni?
Olivia och Damir.

Hur träffades ni?

En torsdagkväll den 28 februari 08, det var studentfest. Jag var full och jag trodde att han var galen.

Hur länge har ni varit tillsammans?
Haha, alla trodde vi var tillsammans långt innan vi faktiskt bestämde oss för att vara flickvän och pojkvän. Och det blev vi september 2008! Så vi har varit tillsammans i ungefär 7 månader nu.

Bor ni ihop?
Ja, sen i januari :)

Har ni barn?

Nej!

Har båda körkort?
Ja (jag kör bäst!) ;)

Kommer du ihåg er första kyss?

Att det hände någon gång på dansgolvet minns jag, men inte mer exakt än så!

Vem sa "jag älskar dig" först?

Dado!

Vem är äldst?
Dado är två år äldre än mig.

Vilka stjärntecken är ni?
Fisk och Vädur.

Vem är längst?
Dado har några centimeter mer än mig :)

Vem sjunger bäst?
Jag får aldrig höra Dado sjunga, så därför säger jag att jag är bäst! Jag sjunger jämt, högt och falskt för det mesta :)

Håller ni varandra i handen på stan?

Nej, men ibland kan det hända.

Vad har ni gemensamt?

Väldigt mycket! Fota, datorer, musik, sport, sex, sova, äta, film... Ännu mer!

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Nej, men jag visste vem han var. Dado visste inte vem jag var, fast han har berättat att han tyckt att jag var den snygga Donkenbruden långt innan vi träffades ;) Fast på skolan kopplade han inte ihop jag och den mystiska bruden på Donken - smartis :*

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej, men vimmelkantig!

Har ni nån speciell låt!
Mjo. Rihanna - Don't Stop The Music! I just came here to party, but now we're rocking on the dance floor acting naughty...

Har ni stora framtidsplaner?
Det finns planer, ja! Men inget är bestämt!

Har ni gråtit i varandras armar?

Ja, det var ju en jobbig höst när Dado var i Stockholm och pluggade...

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej, men det kommer!

Vilket är ert bästa minne?
Oj, det finns många minnen som jag verkligen älskar! Det var väldigt mysigt när bara jag och Dado var på Smitingen på Valborg i fjol :) Och alla fototurer ut till Stallarna vi gjort! Och åh, jaa!

Vem lagar bäst mat?
Helt klart jag, eftersom det i 99% av gångerna är jag som lagar mat :P

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Sitter vid datorn, ser på TV eller myser!

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Oja!

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Det var väl ett par tre kilometer.

Blir du lätt svartsjuk?
Ja, alldeles för lätt!

Brukar ni bråka?
Väldigt sällan faktiskt. Och när det händer skulle jag inte kalla det bråk, snarare lite hetare diskussioner. Vi blir snabbt sams igen :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ååååh va fint! :D jag blir glad!

Jag tror på kärleken :D haha

Jag är så flum nu av trötthet så du får ha överseende med Duracell ;)

Saknar dig galna Mos-Älg!

2010-01-10 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0