fredag!

Gjorde inte alla saker som jag borde gjort igår, shame on me! Får väl göra sånt idag då :)

Håller på att laga mat nu, Dado kommer hem och äter lunch :) När han åkt ska jag skriva klart svenskasaken (jag började faktiskt igår!), sedan ska jag fixa Idahoo's blogg! Sedan får jag se vad jag gör. Har ingen lust att gå på stan idag, även om den där andra tröjan lockar... Får helt enkelt köpa den till veckan istället!

Jag har insett att jag skulle passa perfekt som hemmafru! Haha ;D

Har börjat lyssna jättemycket på Nightwish igen, igår rockade jag loss när jag städade. Fast jag kommer nog aldrig börja lyssna på musiken de gör med den nya sångerskan... Nej, det blir bara Tarja för min del!

Nightwish - Creek Mary's Blood



Tänk när jag Fia och Karoline såg dem live... Aaaaah!

Nu måste jag se hur det går för potatisarna ^^

Kommentarer
Postat av: mln

haha svårt å hitta åt dig när du skriver anonyma kommentarer! :D

2009-04-17 @ 14:00:05
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0