helgen

Har verkligen haft en superhelg! I fredags var Dado och jag hemma och åt tacos. Till efterrätt hade vi köpt glass, ananas och jordgubbar! Det var riktigt gott som ni kanske kan se...

 
 
I lördags jobbade jag 11-16. Jag satt och ansiktsmålade hela dagen, monster och tigrar stod på menyn! Är fortfarande grön om fingrarna efter monstren. Var i alla fall skönt att sitta och ansiktsmåla och inte stå i kassan, för det var fan sommarnivå på den där dagen! Hur mycket folk som helst, varmt och usch... Haha! Cyklade hem efter jobbet och duschade av mig lite innan jag bytte om. Sedan gick Dado och jag upp till mamma och pappa! Jag fick åka och leta majskolvar med våan nya bil, en Saab. Och min relation till Saab är lite sisådär, då det var den första bilen jag någonsin körde. Och det gick åt helvete :P Men jag tror att mitt år med körkort har gett mig något, för det gick bra att köra igår, haha. Hittade dock inga majskolvar, antagligen för att varenda människa bestämde sig för att grilla den fina kvällen!

Vi invigde den nya altanen pappa byggt! Första gången vi satt ute och åt också. Det blev grillat med klyftpotatis och såser. GOTT!! Åt halvt ihjäl mig! Sedan spelade jag, Oskar och Dado lite fotboll efter maten tills det blev kallt. Jag tog en ride på min fina blå moppe! Åh. Det var roligt kan jag lova! Bänkade oss framför Robinsson (som är de första hela programmet jag ser..) och fick Gino som efterrätt. Glodde lite på Rockyfilmen också medans jag väntade att tiden skulle gå... Tillslut blev den efter 11 och jag åkte hem och fixade kameran, sedan drog jag till stan och vimmelfotade. Trevligt!

Idag tog Dado och jag sovmorgon, jävligt skönt! Jag pluggade lite textkommunikation, sedan gick vi på en lång promenad och hamnade tillslut på McDonald's :P Åt god mat, en glass och satt och svällde där ett tag innan vi gick hem. Jag somnade i drygt en timme vid klockan 6, nu är jag aptrött och vill sova. Får väl göra det så småningom då :) Känns bara så konstigt att det fortfarande är ljust ute!!!

School tomorrow! Har sovmorgon, tänkte ta mig en promenad. Efter skolan ska jag nog gå och sola. Och plugga...

Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0