jobbjobb

Jahapp, nu sitter jag hemma i soffan med en ond rygg och nacke. Har stängt på McDonald's ikväll och efter det drog jag till stan för att vimmelfota! Det är så att jag har börjat vimmelfota för den nya tidningen Yippie :) Så om ni vill vara med, se till att vara på krogarna runt halv 12 på lördagarna  ;)

Nu vill jag bara lägga mig i sängen och få massaaaage... Åh, vad skönt det skulle vara. Och det får jag nog också! Sen ska jag sova sött och ladda inför ett 12-21 pass imorgon. Yey! För att göra det hela ännu bättre ska jag ta en morgonpromenad innan frukost imorgon :) Mysigt, hoppas att det är fint väder.

Ida-Carolina är insane. Hon med sin blomma ^^ Hon är min blomma!

Jag älskar Dadooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0