myspys

Har haft en helt okej dag! Efter promenaden med Elin gick jag och fikade med Ida på McDonald's innan hon började jobba. Gick sedan på stan och tittade runt lite, köpte ett par strumpbyxor (alla mina är trasiga!) och en lång t-shirt på Vera. Hittade även en till som jag skarpt vill ha. Kanske får ta och gå en sväng på satan imorgon också..? ^^

Dado och jag har varit och handlat ikväll, så nu är det fint uppfyllt i kyl, frys och skafferi! Sedan har vi bara myst framför TVn med O'boy och toast. Mmmh, nu ska vi gå och lägga oss!

Jag ser fram emot morgondagen, för då ska jag ut till Malle med Amanda och rida! Fast det är lite sorgligt, för Malle är halt... Så vi ska bara skritta ut en sväng. Men det ska bli kul att träffa den lille knasbollen :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0