olivia

Hade helt glömt bort att jag har namnsdag idag, det var Ing-Marie som smsade ett grattis. En Olivia-dag skadar aldrig!

Min pojke är på sitt nya jobb nu, lägenheten känns liksom så stor när inte han är här. Tur att Elin kommer om en stund, vi ska gå på en långpromenad! Vi gick igår också, helt underbart väder! Idag blir det nog lite mer kläder... Och inte blir det några nudlar på balkongen efter heller.


Monstret med sina nudlar på våran balkong!

Annars då... Fjällen var super i helgen, ångrar inte en sekund att vi åkte! Vi åkte ju tidigt på lördagen så att vi hann åka slalom på dagen. Alla var väldigt trötta, men det var roligt! På söndagen släpade mamma ut mig och Dado på en lång jävla tur på längdskidor. Pappa var också med. Vi stakade oss först upp för en enormt lång backe, sedan ut mot fjället. Jag har gjort den här turen för två år sedan och då var det jättemycket snö. Nu fick vi gå över mossa på vissa ställen, för snön hade smällt... Efter ett bra tag kom vi "fram". Ett vindskydd, en kåta, en stor sjö och massor med skotrar mitt ute i fjället. Vi käkade renskavskebab och satt och fikade i kåtan innan vi stakade hela vägen hem igen. Det var en tur på nästan 2,5 mil och det tog väl 6 timmar drygt. Aldrig mer! Haha!

På måndagen var vi helt slut i benen, men vi åkte mycket slalom ändå. Det gick faktiskt bra, om man vilade lite då och då. Lekte i Dream Park, eller ja... Jag hoppade lite småhopp eftersom jag inte är så duktig. Men roligt var det :) Vid 6 åkte vi hem mot Härnösand igen, en bilresa på ungefär 3 timmar. Heeerliiiigt.. :P Som ni såg i inlägget tidigare så har Dado och jag bränt oss. Supersexigt!




Lite bilder. Alla bilder finns på http://rainecolinde.bilddagboken.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0