ooh































Alltså, klockan är 20:30 och det är LJUST ute! Sommarkänslor for real... Och imorgon får vi nog studentmössorna. Åh, herre... Den här vår-sommaren ska bli den lyckligaste av dem alla! Ibland känns det faktiskt som att det finns ett ljus bakom allt plugg och skit som är kvar. Alla studentaktiviteter... Balen... STUDENTEN! Omg, jag har precis insett att jag är en STUDENT! Det är jag som kommer att stå på trappan med vit klänning och gråta av alla möjliga känslor! Det är jag som kommer att festa natten lång över att allt är över! Det är jag som kommer att vakna på fredagen och undra vart fan de här tre åren tog vägen och vad fan händer nu!? Haha :D Åh, jag längtar!

I love my life!

En fin blomma som jag fotade och la lite mer färg på... Bilden har alltid fått mig att bli sugen på Solero-glass. Haha :D Don't know why, but... Det är säkert bara något bra! Påtal om blommor så kommer nog alla möjliga blommor att börja ploppa upp om det ska fortsätta vara såhär fint väder! Och påtal om blommor igen så saknar jag min blomma Idahoo!

Nu ska jag slappa lite, kanske kolla på tv :) Sedan sova! Skola imorgon, det blir roligt! Hoppas på fint väder!

PÖZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0