perfekt!

Det var mysigt att rida ut en sväng idag :) Även om Bellman, som Amanda red, hade lite problem med att skritta och hålla alla fyra hovar i marken. Malle lunkade på som värsta morfarn, haha! Det är så trist att han är halt, det hade varit så mysigt att få sträcka ut i en härlig galopp!

När jag kom hem lagade jag en sen middag, lax & potatis blev det. Jäkligt gott! Nu ska jag ta med mig Dado till duschen, känner mig lite frusen. Ska ta och packa in rishögen (håret) och kanske raka benen om jag orkar. Sedan gosa ner mig i sängen :)

Mmh! Har suttit och läst igenom Stina-Lee's biktinlägg. Jag säger såhär istället:
Jag är faktiskt helt perfekt! Jag är lång och fin, stark och social. Jag älskar mina blå ögon! Jag gillar mitt liv, även fast jag är sjukt jävla less på skolan. Jag är så glad på mig själv för att jag aldrig får ångest om jag äter något "dåligt". Förut fick jag ångest för det mesta, men nu orkar jag inte med någon sån skit. Lev livet, ät lite extra gott. Mat är underbart! Speciellt godis (om det nu klassas som mat ^^). Jag är jävligt snäll. Glad! Rolig! Min pojkvän är super och har hjälpt mig att bli den här personen, jag älskar honom!

Lev som en Oliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0