puss < buss



Hastigt och lustigt så bestämde Dado och jag oss för att följa med till fjällen imorgon ändå. Jag ser fram emot det, för det ska bli så härligt väder! Åka skidor och komma bort lite, det behövs. Vi åker imorgon 06:30, så att vi hinner åka skidor imorgon. Vi kommer hem på måndag igen, så det blir inte så många dagar. Men å andra sidan så brukar man vara rätt så less vid det laget :)

Salt i ögat. Jah, så går det när man kliar sig med popcorn fingrar. Smart Oliv! Nåja, ikväll har vi varit och ätit middag hos mampa! Vi fick grillat älgkött (egenskjuten, som pappa sa) med klyftpotatis och sås. Riktigt gott, årets första grillning!

Nu sitter jag i soffan och äter popcorn, lyssnar på musik och njuter lite. Mmmh, jag gillar... Mycket!

Ses på måndag (om jag och iPhonen inte kan koppla upp oss på ett fjälltrådis, haha!)!

Kommentarer
Postat av: mln

ser ju att du åkte dit ändå ;)

hur var resan?=D ( om du läser detta när du kmr hem dvs ) hihi!

tagit det lugnt bara å varit med kajsa och sandra:)

2009-04-12 @ 00:47:47
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0