sundsvall

Dado och jag åkte till Sundsvall för ett litet mission. Köpte även ett par skor (me like!) och två par trosor (me need!). Vi åt mat på McDonald's, jag åt en Ceasarsallad som jag knappt fick i mig. Känner mig illamående av lukten från kycklingen och dressingen numera... Hade mycket hellre mumsat i mig en hamburgare, men någon måtta får det faktiskt vara! Uscha, jag komer att se ut som en sån där röd boll i Wipeout om jag fortsätter äta som jag gör ^^  Vi tog bussen både dit och hem, men när vi skulle hem regnade det kallt... Brr!

Imorgon har jag prov i småföretagande. Det känns åt helvete med tanke på hur lite jag pluggat. Men sista dagen plugg har väl aldrig skadat..? Usch, jag börjar lipa så fort jag tänker på skolan. Det kan väl inte vara ett bra tecken? Men snart, snart är det över. I morse var jag riktigt jävla grinig, det slutade med en sjukanmälan för jag hade inte varit att leka med. Jag hittade inga kläder, det fanns ingen frukost, jag var astrött och började att gråta över att allt var så jobbigt... Så kan det vara ibland.

Nu ska Dado och jag gå och hämta pappas bil så vi kan åka och handla! Sedan måste jag helt enkelt plugga, hur många tårar och frustrerande ljug jag än måste göra ifrån mig... Uhuhähähä...

Jag vill ha sommar. Även om den mesta tiden kommer att spenderas på McDonald's så vill jag ha sommar. Sommar, sommar, sommar. (Översättning: JAG VILL INTE GÅ I SKOLAN LÄNGRE)

Du är kär nu - Ja:)
Du har sårat nån så de börjat gråta - Mjo.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Det beror på hur man räknar:)
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej.
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej.

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Jopp.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Hehe, ja!
Jag har smygit ut utan lov - Jaaa.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja, och det slutade inte så bra (ELIN!)
Jag har en hemlighet som ingen vet - Tror inte det.
Jag har fuskat i ett spel - Har jag säkert.
Jag har struntat i ett prov - Typ.

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag kan inte svälja piller - jFörut kunde jag inte, men nu kan jag!
Jag har tagit mediciner mot depression - Nope.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nope.
Jag har vaknat gråtande - Inte vad jag minns.

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Hatar jag gör jag inte, jag tycker att de är fina men sorgliga...
Jag har sett någon dö - Räknas en and?
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Det tror jag inte.
Någon nära till mig har begått självmord - Nix.

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha, kanske någon gång.
Jag har sett en fallande stjärna - Jao.
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja:)
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Jag har lite hissrädsla så nej :P
Har sparkat en kille mellan benen - Inte med flit.
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej, men det vore coolt!
Har lekt sanning eller konsekvens - Hihi ja!
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Det har jag :P
Jag har medverkat i en teater - Japp!
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Ja.
Du har fångat en snöflinga med tungan - Mmh!
Jag har suttit på ett tak på natten - Nej.
Jag har aprillat någon - Yezz, Dado blev så lurad:)
Jag har åkt taxi - Jao.
Jag har ätit sushi - Naj.
Jag har åkt snowboard - Inte än!

Pözz

Kommentarer
Postat av: mln

idag mår jag bra =) trött som tusan.. sängen nästa!

själv då!?:)

2009-04-06 @ 22:08:15
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0