sunshine

När jag klev upp fanns fortfarande den där grå massan kvar. Men nu under tiden jag ätit frukost så sprängde solen fram och även blå himmel! Så småning om ska jag gå ut med min kamera och klicka på! Mysigt!

Sov som ett barn i natt, så skönt! Vaknade vid 9, Dado klev upp men jag sov vidare ett tag till jag... Drömde dock sjuka drömmar som jag knappt kan förstå att de är drömmmar, då de var så verkliga. Nåja, jag tror jag vet vad som är verkligt just nu i alla fall!

Haha, hela den feta godispåsen som jag cyklade och köpte igår är SLUT! Vi köpte liksom 0,89 kg godis... Ska man ha dåligt samvete nu, haha!? Näej, inte jag inte. Jag har mycket bättre saker för mig än att älta sån skit. Det var ju faktiskt gott!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klart att jag förstår det, hoppas du hade sjukt roligt på jobbet igår iaf ;D Jag kommer ner till dig nu och äter mat så du får slava lite ;D /Madde

2009-04-10 @ 13:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0