ljusdal

Igårkväll kom jag hem efter en långhelg i Ljusdal. Begravningen var väldigt fin och sorglig, men det är väl så de brukar vara. Jag kan fortfarande inte förstå att det var min mormor som låg i den ljusa kistan, klädd med solrosor. Jag kan inte förstå varför hon inte var med och städade ur lägenheten... Kan inte förstå att hon verkligen är borta. Vi åt lunch efter begravningen, det var minst 30 personer som jag aldrig sett förut, men de flesta verkade veta vem jag var och de sa att jag och min lillebror var så lik mamma och pappa. På kvällen åt vi middag ute, det var det godaste jag ätit på länge! I helgen har jag mest kört bil, känns som att det är det enda jag gjort :P Har kört fyra olika bilar, en släpvagn som var det bredaste jag sett och fram och tillbaka... Hyfsat less på att sitta i en bil nu!

"Sväng rakt fram!"


Min mormor - i unga dar!

Inför begravningen.

Mormor och hennes solrosor.

Min tackblomma.

Efter lunchen (som bestod av Gulaschsoppa, som mormor bestämt) fick vi hjortrontårta.

Middag på Kick Off, asgott!

Breeeesläpee!

Det var så jäkla varmt i lördags! Runt 15 grader, minst 20 om man satt lä i solen! Mmh!

Mimmi och Diva busar loss :)

Men Bosse han lekte bara med den där röda gummisaken.

Åkte Röda Faran med Frida!

Frida skulle sladda, Frida körde fast. Vem fick putta loss bilen? Det fick Olivia...

Fulbilen :P

Flisa!

Ska lägga upp fler bilder på bilddagboken senare. Det tar sån tid här :) Snart ska Dado och jag till Sundsvall!

Kommentarer
Postat av: mln

tror inte det faktiskt! =D

haha fast jag blir lurad typ varje dag annars så.. haha! :D är så sjukt lätt lurad ;s

2009-04-06 @ 11:41:58
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0