1 mars 2005

Liten Oliv, 15 år med knäppis Pigall.

Den här dagen vann vi klubbmästerskapet (som jag skrev om i några tidigare inlägg). Visst är vi söta? Checka Pigalls tunga ;) Tänk vad mycket knas vi gjorde! Han var verkligen den bästa hästen när det kom till att testa nya och spännande ridvägar. Det var i princip bara att styra honom, det var bara någon gång jag behövde övertala honom. Diken var inga problem i alla fall, Pigall och jag hade all tid i världen medans Fia och Stavino skulle komma över samma dike. Sätta oss och äta picknick kanske? Haha! Jag red Pigall väldigt mycket, i princip när jag ville, vilket var tur för mig som ville rida i stort sett hela tiden!



Haha!Jämför Pigalls och Stavinos huvuden, Pigalls ser ju dubbelt så stort ut! Men Stavino hade ju en ponnynäsa :D Tänk att det är över fyra år sedan bilderna togs! Fyra år känns ju som en evighet. Herregud! Om fyra år är jag 23 år. Hjälp! :p

Nä, nu ska jag lägga mig och läsa!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu behöver jag vara lite petig här. Det kan ganska omöjligt vara 2005. För jag hade inte Stavino då =)

2009-09-02 @ 19:26:12
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0