En gång...

...Vann jag klubbmästerskapet i dressyr på Pigall. Det var ingen bra ritt, han var seeg och usch vad det kändes dåligt. Men det räckte ändå, vi hade ju trots allt bara 3 (om jag minns rätt) att rida mot. Pigallemannen, I miss you. Försöker hitta en bild, men jag har ingen. Undrar om de finns på någon sparad skiva hemma hos mampa? Måste kolla. Har en speciell bild när vi är ute i Wallgrens och hoppar... Fia bygger hinder och har sin brutna arm i mitella och Mia fotar. Pigall hoppar jättehopp och aah... Det var roligt :)



Rosetten... Ska leta upp protokollet någon dag också. Ska titta på alla protokoll, hihi. Tänk bland de första, på Diana och hästarna... Ojojoj, då var jag liten :)

Nu ska jag klä på mig!

Update

Fiaw! Hade inte du en bild på dig & mig plus Stavino och Pigall från den dressyrtävlingen!?

Kommentarer
Postat av: Fiaw

Jo jag tror det! Påminn mig om att jag ska snoka reda på den någon kväll framöver!

2009-08-23 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0