I'm so starstruck.

Dagen spenderades som sagt i Birsta! Hittade en del saker från min lilla lista som jag skrev igår faktiskt :)

* Ridstrumpor x2
* Ridvantar
* Gel för torr hårbåtten (jag flagnar som jag vet inte vad och får sår i skallen ibland, inte mys)
* En tröja
* Ett linne
* En ansiktskräm
* Sminkborttagningslappar
* Örhängen & armband
* Kattsand, kattleksak och ett underlägg till matskålarna
* Benvärmare
* Deo
* Godis från JamJam (of course!)

Tror att det var allt. Kvar på listan finns bland annat ridbyxor, ridhjälm, skor, väska... Sen minns jag inte mer. Får ta och leta reda på resterande en annan gång. Provade både ridbyxor och hjälm på Hööks, men jag gillade inte riktigt ridbrallorna och ridhjälmen tänkte jag vänta med ett tag till, jag har ju faktiskt en redan. Vi shoppade även två vaser, eller vad jag ska kalla det, på IKEA som får pryda våra hyllor. En mörkröd och en blå. Finah. Käkade lunch på IKEA också, fick i mig alla köttbullarna (15,16 stycken haha!)!! Proppmätt.

Ikväll har vi varit ute på golfbanan där mampa har husvagn. Där käkade vi grillat och satt och snackade :) Mysigt. Mindre mysigt var två stora spindlar som Oskar dödade med en såndär el-flug-smälla. Den ena spindeln gnistrade som ett åskväder och sen ramlade den ner på min stol (den satt i taket).

Är sugen på att dra ut och dansa. Men då måste jag höra med en massa folk och det orkar jag inte just nu. Alla har väl redan börjat! Får ta det en annan helg istället. Har mitt egna party här hemma med musik som får mina ben att rycka. Love it!

Nu ska jag bara softa... Njuta av att inte behöva gå till jobbet imorgon. Ska sova tills jag vaknar och sedan åka och rida Wille :) Skojskoj! På onsdag flyttar han in till ridskolan och då ska jag börja hoppa honom, spännande.

Tjoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0