men segt då

Ikväll har jag haft ett såntdär arbetspass då man bara vill säga upp sig och skita i allt vad McDonald's heter. Det hände inget speciellt och det mesta gick väl bra, med andra ord en ganska vanlig kväll. Men ändå var det extra jobbigt ikväll, eftersom det enda jag tänkte på var att jag ville gå därifrån :p Jaja, nästa pass kommer antagligen att kännas... Precis som vanligt.

Btw. Jag hatar att moppa lobbygolvet! Det är nog det tråkigaste man kan göra på McDonald's. Man svettas som en gris och det är jobbigt i ryggen. BLE!

Tur att något roligt hände under dagen i alla fall, jag var ju ute och red Wille :) Vi red ut i skogen och han var till en början lugn, men blev piggare och piggare! Hihi. På fredag ska jag rida igen :D Och då ska jag testa en ny väg som jag spanade in med bil under helgen.

Näee, nu ska jag käka upp min skål med Havrefras och sedan sova! Imorgon väntar spännande saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0