olga



Elin påminde mig i sin kommentar om hur det kan gå när man leker med smink. Vi hade en crazy hoppa-runt-i-huset-kväll och då gick jag lös med en lila ögonskugga. Därmed blev jag den ryska prostituerade Olga.

Ikväll blev det väl ingen Olga direkt. Jag mojsade på med mörk ögonskugga och det blev rätt bra. Fast mest fascinerad är jag över min boll jag fick till! Det ser fasen ut som att jag använt mitt löshår för att få den så stor och fyllig - men nej - det är mitt egna hår *super proud*. Lookii liksom...



Här har vi Olga btw ;)


Nu: Tvätta bort sminket och sedan sova. Är aptrött. Hoppas på att det inte regnar imorgon, för då ska jag ut till Jenny och rida! Annars så stänger jag både imorgon och på söndag, ble. Godnatt.

And Alce, I got your back. No mather what, okay? <3

Kommentarer
Postat av: mia

vacker du är oliv! :D

haha visst e han söt ? mitt nya ragg...;)

2009-08-22 @ 02:11:58
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0