Sunshine (for a while).

Det regnade när jag åkte till stallet, men under min ridtur tittade solen fram en liten stund! Hade tänkt att rida på ridbanan, men den var dyngsur så vi tog en sväng längs vägen och gjorde ett dressyrpass av det :) Wille lyssnade fint och han blev riktigt fin! Han har ju inte gått sen i måndags då jag red honom senast, så jag trodde att han skulle vara lite tjohoo, men det var han inte. Travade och galopperade en hel del, tyckte att han kunde få röra lite på sig då han som sagt inte gått så mycket. Härligt!

I morse ringde jag till vårdcentralen och på onsdag ska doktorn ringa upp mig angående röntgen. På stan har jag inte varit, har inte hittat motorn till det :p Men det spelar ingen roll, åker vi till Birsta imorgon kan jag köpa allt där istället. Och åker vi inte kan jag gå på stan imorgon :) Har ringt till skolan också, men hon som jag ska prata med var upptagen för tillfället, tänkte testa ringa om en halvtimme. Jaoow.

Annars sitter jag bara och väntar in dagens work, 16-21. Soft! Tänkte väl försöka stoppa i mig något, om jag ids.

Haha, jag måste berätta vad Prada gjorde i förrgår... Vi har alltid toalocket stängt och hon brukar hoppa upp på det. Men i förrgår hade jag städat toaletten och lämnat det öppet och helt plötsligt (men inte oväntat) så hör vi ett plums och ett jäkla liv när hon hoppade ur och sprang iväg. Fresh, haha! Fångade henne och så duschade jag och Dado av henne, ojoj vad rädd hon var då :p Hennes klor stod rakt ut och hon var som förstenad. Torkade henne med en handduk och sedan dess har jag inte sett henne på toalocket en enda gång :p Knäppis!

Wieeeiwhooweeewiiiiieiieoo! (Slutet av MJ - Beat It gitarrsolo). Höhö.


Trallalaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0