vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt

Fy farao vilken varm och klibbig dag på jobbet det har varit! PUST, liksom. Och så gick jag hem i mina långa svarta arbetsbrallor, smälte bort hela jag. Sitter just nu och försöker svalna lite innan jag ska åka ut till stallet och rida Wille. Ska ta en tur med mycket galopp, hoppas att han är snäll och fin. Tänkte testa en ny väg, eller ny för mig i alla fall, vet inte om han gått där :) Men det går nog bra! Funderar nästan på att rida i shorts, även om stiglädren nyps. Får se hur jag gör :p Mina ridbyxor är liksom snortajta och nu är jag klibbig och svullen så det känns inte så lockande... Attans att mina andra byxor är trasiga.

Lilltjejen här låg och sov när jag kom hem, nu går hon omkring och jagar sin egna skugga och svans. Tror att hon är leksugen, så innan jag åker ska vi leka lite :D

Pwwueh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0