You're the voice.



Dagens arbetspass 11-15 släääpade sig förbi... Fick världens blodsockerfall typ en halvtimme innan jag skulle sluta. Trodde att jag skulle ramla omkull, så svag kände jag mig. Hade ju inte ätit något mer än frukost och så hade jag ingen rast så när jag slutade bytte jag om och gick upp till Wayne's, där käkade jag en grillad toast med sallad :) Det var mysigt att sitta där själv och bläddra i en VeckoRevyn, fundera och bara relaxa lite. När jag kände mig pigg igen gick jag på stan en sväng, hittade lite smått och gott. Hårnålar, hårsnoddar, liten kalender, väska och underkläder.

Har knäppt lite random bilder, that's nice. Sitter och lyssnar på b r a musik, tänker dela med mig lite.

John Farnham - You're the voice.


Skulle ha handlat idag, men jag har bara inte orkat! Kommer inte att orka heller. Det konstaterade jag på stan och köpte en burk krossade tomater och ett paket spagetti, det blir köttfärssås ikväll. Jag jobbar bara 8-14 imorgon, så då kan jag handla, yaäh! Ska rida imorgon också, ska bli kul! Det gick rätt bra igår när jag red på banan, fast det var mycket att observera i blåsten... Resulterade i några skutt och ivägdragningar, men det är ju så när man är en liten hästplutt.

Nu - laga mat och plocka undan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0