1 day to go!

Imorgon ska jag och Anna åka och hälsa på Wille och titta på när Gabbi rider :) Ska fota lite också, så batteriet ska sättas på laddning över natten. Vi ska vara där klockan 9 så det matchar min nya uppstigningstid perfekt ;) Sen består nog dagen av packning och resfeber (nej jag har inte börjat som jag tänkt, men jag har funderat och har det mesta under kontroll). Det låter som att jag ska resa till andra sidan jordklotet och stanna där i några veckor, men vafan... Jag är taggad och då blir jag såhär :P

Maten var som väntat mycket god hos mampa, åt dock så mycket att jag mådde väldigt illa när jag kom hem, usch. Det har i alla fall släppt nu och jag är istället jättetrött! Det var så irriterande när vi gick hem, när vi var framme vid lägenheten insåg jag att jag glömt nycklarna hos mampa... Så det var bara att traska tillbaka och sedan hem igen :P Tur att det inte är så långt.

Well well, nu ska jag gå och lägga mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0