Åhhmajjgadd!

Kvällen kan jämföras med en snigel som drar på en tung sten. Så segt har det gått! Men det gick ändå rätt smidigt och nu är jag äntligen hemma! Har längtat efter att lyssna på musik hela kvällen så nu dunkar det i lurarna, gawwd! :D Jobbets roligaste har i alla fall varit Fia och Jenny, helt klart!

Imorgon ser väl likadan ut som idag skulle jag tro... Först till stallet och rida Upan och sedan till ännu ett stängningspass! Imorgon är det ju Lucia också ^^ Tänkte piffa till min jobboutfit så mycket det är möjligt genom ett rött band i håret, hoho... Fast crap också, jag ska ju stänga kök! POOP. Haha. Men jag tror att jag står i kassan/driven fram till klockan 7, så ett tag kan jag vara fin ;) Skulle helst vilja ha glitter i håret, men då skulle nog alla få glitter i sina hamburgare... (men vem har något emot glitter då!?).

Menmen. Drack ett stort glas mjölk när jag kom hem, fy tusan vad gott det var!

Ajaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0