Äntligen.

Har precis kommit hem efter en plågsamt lång bilresa... Nio timmar dit och nio timmar hem, kan säga att min röv inte finns längre. Och mina ben är som krokar, lika så ryggen. Yeah!

Vi har haft det trevligt i alla fall, men hemma är nog bäst. Fast jobbigt också. Kylskåpet är tomt, resväskan behöver packas upp, räkningar behöver betalas och imorgon är det jobb igen. Men that's life, that's life. Skönast av allt är att få duscha hur länge och hur varmt man vill - eftersom hela familjen, Dado, moster & morbror inklusive två hundar var där kunde inte alla bo hos momma & morfar bodde vi på ett ställe som hade en liter varmvatten, typ. Asjobbigt!!

Well, jag är så leeess nu så jag pallar inte skriva. Har lite bilder som jag lägger in imorgon kanske.

Måste bara skriva att jag saknar Prada kissemissen! Hon har haft det super hos Fia i alla fall och båda kissarna har lekt lite till och med ^^ Vi ska hämta henne imorgon när jag slutat jobba klockan 8, Fia stänger idag och så jobbar jag hela dagen imorgon... Typiskt!

Hur har eran jul varit? ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack bra!

2009-12-27 @ 20:58:24
Postat av: Mary!

vafan... olivia.. öppnar inte du med mig? :D

2009-12-27 @ 22:55:53
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Olivia, the one and only

Jaha, det har jag helt missat!

2009-12-29 @ 21:32:04
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

vars har du tagit vägen?

2010-01-04 @ 23:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0