Blabla.

Då var man snart på väg till jobbet då. Ett stängningspass väntar, har en känsla av att det kommer bli jobbigt. Det kommer säkert en buss med 40 pers vid 10. Eller något.

Frös förresten inte fast på Nybron! Både jag och Dado har hittat en varsin julklapp nu, känns bra. Arbetsförmedlingen fick vi hoppa över eftersom jag glömde mina betyg *KLANT*.

Annars så...

Önskar att jag inte jobbade på söndag, Sandra frågade om jag ville komma på julfika. Men näe, 12-20 ska jag hänga på Donken så det kan jag ju glömma :( Fast sötungen sa att hon skulle bjuda mig på fika någon annan gång, hihi. Kan inte fatta att det är julafton på onsdag! Hjälp. Vad snabbt tiden går. Det som är sorgligt är att det inte känns speciellt längre. Skulle gärna vilja vara liten och få längta... Man behövde bara vara helt enkelt.

Well, ses på Donken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0