Blabla.

Vilken fantastisk kväll på jobbet! Dreamteam (NOT)... Det mest spännande var väl när en fyllogubbe kom in och klagade över att vi inte har Chili Cheese Tops längre. Sa att vi har Emmentalerhjärtan istället och sa att de är mycket goda. Men då börjde han snacka om random saker som Jehovas vittnen och frågade mig en massa random frågor, typ var jag bodde osv, osv, osv. Tyckte att han var obehaglig men jag stod tålmodigt och lyssnade på hans tjat om att man måste flytta utomlands för att något blabla... Tomas kom till min räddning då det kom in en annan killle som ville beställa. När Tomas sa åt honom att gå åt sidan om han inte skulle beställa så började han gorma och säga att Tomas var en jävla idiot och sen stack han. Förstod att han skulle bli arg om man sa till honom att ställa sig på sidan eller gå och därför vågade jag inte säga något... Det är ju faktiskt lite obehagligt.

Jaja, whatever. Nu ska jag gå och lägga mig...

Och förresten. Elin höll mig uppdaterad om Idolfinalen och det blev ju Erik som vann. Jag förstod det, han är bra. Men Calle är också bra. Well, grattis Erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0