Dagens hästtjej.



Vadå, är det inte inne med leggins/byxor som ser ut som ridbrallor? Har sett Blondinbella i såna. Den där randiga tröjan jag har på mig är hur varm som helst! En ullbulltröja. Mössan jag har på mig har hängt med i så många år att jag inte minns när jag fick den. Kommer alla fall ihåg att jag hade den i 6an, alltså minst 6 år gammal! :P Snörena (vafan, heter det så? Snörena? Haha..) är smått utdragna, kanske var hälften så långa när den var ny. Och tofsen är lite lös, men den sitter kvar! Kan bara säga att det är världens skönaste mössa i alla fall, den kommer aldrig att dumpas ♥

Upan och jag skrittade ut mot OK. Det var en trevlig tur, vädret var skönt och det var kul att rida igen! Blev lite rädda när en gubbe tömde en skottkärra nere på en tomt, men vi överlevde ^^ Imorgon får jag se vad vi hittar på.

Nu ska jag laga mat och sedan duscha. Försöker att tagga till jobbet, vet i alla fall att jag kommer stå i driven större delen av kvällen och det är ju skönt. Och imorgon ska jag stänga köket vilket blir andra gången för mig... Vad som helst, bara jag slipper lobbyn! Bahh. Igår svettades jag ihjäl när jag gick lös med sop och mopp!

Yeah..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0