En liten update!

Ursäkta för den dåliga uppdateringen, men jag tror att det blir ett lång enlägg med bilder och en massa text om crazy things när jag kommer hem istället! Känner liksom inget supersug efter att sitta vid datorn när jag är här, kanske beror det på att jag inte har min egen dator eller så har jag bara en liten datapaus helt enkelt :P

Idol igår då... Säger bara en sak: En riktig jävla upplevelse!!!! Värst varenda krona, sån härlig känsla att sitta och vråla tillsammans med drygt 11000 andra människor! Tove åkte ju ut, jag gillar henne och hade nog hellre sett henne i finalen istället för Erik. Men Erik sprängde Scandinavium igår så han är fantastikt duktig, absolut. Ni skulle hört vrålet när han hängde löst, helt insane. Det hörs inte alls lika mycket på TV som live, trodde att mina öron skulle gå sönder ;P Knäppte några bilder och filmade, kommer nog inte vara världens kvalle eftersom det är min pyttekamera men bättre än inget :) Men det får ni se när jag kommer hem på måndag!
Jag vaknade för ungefär 10 minuter sedan. Elin är och gör en tenta och hon var uppe redan klockan 6, då var jag helt däckad (hon också antagligen, men pluggar man så pluggar man ;). Hon är nog klar snart med den och då kommer hon hem, sen drar vi ner på stan! Jag sitter nu och funderar på om jag ska våga gå upp i köket hon delar med 3 andra, skulle kännas wierd om någon var där... "Hej.... Ja, joo alltså... Jag bor inte här jag är kompis med tjejen Elin en trappa ner... Ööh.." Typ. Samtidigt är jag sjukligt sugen på vaniljyoghurten som finns i kylen... Näe, nu ska jag klä på mig något och gå upp i köket god damnit!
Kanske uppdaterar någon gång till innan jag åker hem :) Toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0