Fredag.



Nu kanske du blir glad Mary? Du vill ju ha dagens outfitpics ;) Synd att jag måste byta om senare... Till ett par äckliga brallor och en obekväm skjorta. Livet är hårt... Haha :P

Ida kommer hit om en stund. Jag börjar bli hungrig, klev upp strax efter åtta och gick på en promenad innan frukosten. Det enda positiva med att sova länge är att man inte behöver skaffa sig någon lunch... Ska se vad jag kan slänga ihop, det ekar ju i kylskåpet just nu! Mmh, nu kom jag på vad jag ska äta - pommes ^^ Sköter sig själv dessutom, bara in i ugnen, kanske röra om någon gång men det får jag väl göra då ;) Och så har jag ju två korvar som jag kan steka också - korv och pommes, perfekt!

Under morgonen har jag även städat lite, man blir så effektiv när man klär på sig och kommer igång. Hade jag haft pyjamas på mig hade jag aldrig börjat plocka och städa... Kläder, löshår och smink är lösningen för lata människor I guess!

I helgen är jag hästvakt åt Upan! Jag är jätteridsugen så det passar perfekt :) Ska kolla om någon vill byta mitt stängningspass på söndag också, då kan jag ju se Luciashowen. Annars är det stängning hela helgen som gäller, funny! Adios.

Kommentarer
Postat av: Mary!

WIE! blev faktiskt svinglad då jag såg de!! : D mer sånt nu bolli, söta bolli! :D

2009-12-11 @ 13:59:23
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0