Green.



Känner mig grön idag. Nää, men skulle bara leka lite och då blev det såhär. Knas.

Är skittrött... Fattar inte hur jag ska orka jobba stängning ikväll. Kanske piggnar till, kanske inte. Trodde jag skulle piggna till lite efter en dusch men det verkade ge motsatt effekt :P

Hahah, omg. Privat meddelande från någon random på Bilddagboken (om infot stämmer så är han 92a):

Han: hej du ser snäll ut f fan
Jag: Haha, hej ja jag är snäll :P
Han: nej det tror jag inte ,
Jag: Men du sa ju nyss att jag såg snäll ut? :P
Han: xD ja jag sa det men ja säger inte det fattar du skillnaden
DU E VÄRLDENS SNÄLLASTE TJEJ tycket jag : D
Jag: Ehm ok^^
Han: men så snäll får du inte va , du måste va lite dum mot mig
Jag: Hehe, nej det tänker jag inte vara :P
Han: men ja e inte snäll , alls
va heter du på msn fö helvete
ser du ja e inte snäll
Jag: Jag har ingen msn just nu
Han: oh du sårade mitt hjärtaXD nu e du inte snäll längrExD
Jag: too bad, nu ska jag gå och jobba.
Han: va jobbar du fö fan?

... Sen orkade jag inte skriva mer :P



Hejdå... Bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0