Kreativiteten spökar...

Ja, jag har kommit fram till varför jag alltid blir kreativ på kvällar och nätter - det spökar! Och just det här spöket sprider knappast skräck, bara en bubblande kreativitet. Hm... Jag är inte så trött längre och skulle gärna vilja rita, fota, göra om min bloggdesign (jag är inte så nöjd) eller sminka. Jag tror dock att jag skryker sminkningen, det blir bara jobbigt att tvätta bort allt när jag blir trött. Dessutom får nog kameran stanna på sin plats. Så, rita eller bloggdesign? Jag tror faktiskt mest på att... RITA!

Fast... Jag tänker kliva upp senast åtta imorgon och det skulle ju vara skönt att vara någorlunda pigg. Kanske jag för en gångs skull ska trotsa spöket (även om det är en positiv sak att vara kreativ!) och gå och lägga mig?

Ja. Om jag ska behålla mina normala dygn så kan jag inte sabba det såhär bara. Så, jag väljer att gå och lägga mig! Ska bara lyssna på den här mysiga låten en gång till...

Samantha James - Amber Sky


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0