Långhåre'.



Jag är NÖJD! Det är helt fantastic att ha långt hår, fascinerande faktiskt. J som klippte mig (även hon som klippte mig sist) är grym, verkligen! Jag har aldrig haft någon jag alltid går till, brukar vandra runt och testa alla liksom :P Men nu tänker jag bara klippa mig hos J, that's for sure.




Snart ska jag och Dado gå upp till mampa för att käka :) Skönt, för jag har ingen lust eller ork att laga mat just nu, hoho. Tror dessutom inte att det finns så mycket att laga, imorgon måste vi handla! Och imorgon börjar jag jobba... Har ju varit ledig i en och en halv vecka nu! Det känns jobbigt men samtidigt skönt att börja igen, jag saknar ju mina hamburgare och mina galna workmates!

Nu ska jag gå och titta mig själv i spegeln (hahahaha). Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0