Llegado




















Ja, "lite" bilder från idag då! Har fler, men jag kanske lägger upp dom en annan gång. Som ni ser så är Wille på G som vanligt ;) Ska maila några bilder till Gabbi nu också, sen blir det nog sängen! Är jättetrött men jag får se om jag kan somna, blir alltid så nervös att alarmet inte ska ringa eller något på morgonen när jag ska iväg på något viktigt :P Vet att det är jättefjantigt men det är något som min hjärna är inställd på, haha.

Mammas minidator är laddad med Spotify, resväskan är packad och morgondagens kläder är förberedda... I'm ready to go! Se på tåget :D

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej.

Vad duktig du är på att ta kort :)Gillade det när han busar.



Kram Gabbi

2009-12-03 @ 07:37:45
URL: http://www.gabriellablom.bloggagratis.se
Postat av: dess

Ha det så jättebra Olivia! :)

2009-12-03 @ 18:36:42
URL: http://desireeronnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0