Lucia.


Dagens Luciaoutfit, yeah!

Det gick sådär att rida. Det var många som var i ridhuset och några satt på läktaren = världens prestationsångest när man sitter på en så fin häst! Så kan man knappt rida lätt själv ;) Näe, jag skyller på att det är andra gången jag rider honom i ridhuset och inte känner honom så bra än :) Haha.

När jag kom hem kom jag på att det är julmarknad på Murberget! Så jag hoppade in i duschen lite snabbt och sen gick Dado och jag upp en sväng. Åt en jättegod langos men nu stinker jag vitlök, får borsta tänderna igen innan jobbet ;) Den var svår att äta också, hade vitlöksås på mössan till och med... Men gott som sagt ;)

Hade varit trevligt att gå på Luciashowen på ridskolan idag, men jag glömde bort att kolla om någon kunde byta igår, så... Kanske får se lite bilder eller så kanske någon har filmat?

Det snöar lite ute! Små bomullstussar som dalar ner... Hoppas att de förökar och förstorar sig, haha, över natten så att marken är heltäckt imorgon och resten av vintern! Det vore väldigt mysigt ju! Det är mycket roligare att rida då! Kommer ihåg när jag red ut med Erika och Lisa tror jag det var... Jag red Lemon. Det var oplogad pudersnö hela Speckstabacken och vi glaopperade hela vägen, så härligt! Hästarna blev trötta, det är ju lite tugnt i benen att springa i snö upp till knäna ;) Och så kommer jag aldrig glömma friluftsdagen när Fia och jag red ut på Ursula och Pigall! Det var som att rida i en vit sagovärld ^^ Lätt den bästa ridturen någonsin!

Nu ska jag bara halvsova fram till jobbet, bahhpp..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0