Mjau.


Cool cat.

Har inte så mycket att skriva just nu... Ida var i alla fall här ikväll och vi såg Poseidon, en mycket spännande film! Vi funderade på att gå ut en sväng, men det kändes som en jätteansträngning att duscha, klä på sig, sminka sig och fixa håret :P Vi får ta det en annan gång helt enkelt.

Dagens pass gick bra, det vällde in en miljon människor ett tag men det gick ju bra. Slutade 4 och gick med tunga steg hemmåt, visste ju hur mycket disk och städning som väntade. Men så hade Dado diskat, damtorkat och höll på att dammsuga när jag kom!! Åh, vad glad jag blev då. Jag gjorde toaletten (typiskt McDonald's-uttryck :P) och torkade under diskbänken, skönt att få bidra med lite i alla fall :) Love you, honey!

Imorgon väntar ett trevligt pass, 12-21. På måndag 11:45-21. På tisdag 16-stängning. Runt klockan 05:00 på onsdag åker vi till Karlstad. Gissar på att jag kommer sova rätt mycket i bilen... Skulle egentligen ha öppnat på tisdag, men N ville byta så jag gjorde det. Och idag sa mamma att vi skulle ha "Lilla julafton" på tisdag så vi slipper ta med paket till Karlstad (som hon sa att vi inte skulle köpa, hallå?!).. Den missar ju jag, om dom inte orkar ta det på måndag kväll när jag slutar? Jaja, nu ska jag inte förvirra er. Hoho.

Ska dra mig mot sängen nu I think...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0