Now playing:

Ke$ha - Tik Tok


Me like, me like, me like, me like, me like. Du måste lyssna, om och om igen!

Dado och jag gick ut i snön en sväng och hamnade hos mamma och pappa :) Vi kastade snöbollar på fönstren för att skrämma pappa, gick inget vidare.. Där fikade jag (drack kall O'boy, har inte gjort det på evigheter!) och brottades med Dado. Vi fick skjuts hem av mamma, hon skulle hämta Oskar. När vi gick in i porten och skulle upp för trappan vurpar Dado i trappen och i trapphus ekar det ju måttligt ;) Vi börjar garva och skyndar oss in, knäppskalle! :*




Hittade en bild på Lill Olle också, snyggt hår va?

Ska snart sova tänkte jag. Fia hämtar upp mig 07:30, vi ska ut och rida innan vi båda börjar jobba klockan 11 :) Jobbar till 17 sen ska Dado och jag äta hos mampa, blir lasagne tror jag. Mammas lasagen är delicious, mmh!

Annars är jag så jäkla sugen på att gå ut! På lördag måste jag gå ut helt enkelt. Jobbar stängning på fredag och jag orkar nog inte dra ut efter det. Men lördag - då!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

kallas du också Olle? :)

sammanträffande, de gör jag också :D

2009-12-17 @ 17:20:17
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0