On my way home.

Åkte från Göteborg för drygt en halvtimme sedan! Äter på min Marabou som nästan är slut, jag som tänkt att den skulle räcka hela resan... Pff, jag överskattar mig själv! Får köpa något mer antingen i bistron eller i Stockholm.

Har massor av roligt att berätta om min tripp till Göteborg, men jag tror att jag tar det i ett långt inlägg med bilder och roligt när jag är hemma istället :) Tycker att det är mycket roligare med bilder till texten och visst har jag varit duktig med bilder den senaste tiden? Ok, inte under den här resan men innan? ^^

Öuhm, nu var chokladen slut och jag har åkt i 40 minuter... Känns lite jobbigt att sitta i vagnen innan bistron, blir så enkelt att gå dit... Måste köpa något att dricka (glömde göra det på Pressbyrån) hur som helst, chokladen gjorde mig törstig!

Aja, bawwbaww.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0