Oops, I did it again..



* Gick lös.

* Mitt hår blev exakt samma färg som löshåret för en gång skull, förra gången färgade jag det 3 gånger innan det blev okey.

* Misslyckades dock med att färga bort min utväxt, den syns dock inte lika mycket längre. Får åtgärda det...

* Ska gå till frissan och be henne klippa upp löshåret och fixa mitt hår. Just nu är mitt hår väldigt rakt avklippt så det blir liksom... Mitt hår - en kant - och långt rakt löshår. Inte så snyggt ;)

* Är nöjd! Älskar att ha lite mer än mina fjun på skallen! Älskar att ha långt hår.


Och förresten, jag tänkte posta text och bilder från Göteborg idag, det var liksom planen. Men det har gått så segt att ladda upp bilder att jag inte orkade fixa allt. Så imorgon gör jag klart det, promise. Och imorgon lovar jag även att packa upp min resväska (idag åt jag och Dado frukost klockan 14 och sedan har vi slappat som fan, inte mycket gjort helt enkelt. Och på tal om Dado så är han fin. Finast. Nu ska vi gå och lägga oss, nighty night.

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0