Soft.

Har bytt med Sandra, så jag jobbar inte imorgon. Istället öppnar jag den 29e. Känns bra att inte jobba imorgon, är så leeeeee... Imorgon ska jag bona om mig själv lite! Gå en promenad innan frukost (som måste gås mot Coop eftersom jag vill, eller måste, ha mjölk i min gröt), gå på stan och köpa lösnaglar (jag vill ju vara julfin!), börja packa och kolla om det finns en ledig tvättitd (insåg igår att vi ska ju åka bort, vore bra med lite rena kläder!), duscha och packa in håret och sedan smörja in mig med lyxkräm... Ja, pyssla på i lugn och ro! Och under kvällen ska vi till mamma och pappa och ha lilla julafton, Elin kommer att delta på den också! För hon kommer hem imorgon! <3

Well, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ring mig när du vaknar!

2009-12-21 @ 07:03:17
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0