Whatcha Say.

Jason Derulo - Whatcha Say


Det finns många låtar som Oliv gillar just nu! Försöker att sprida ut dom lite i bloggen, ni måste ju få chansen att tjata ut den ena innan en ny kommer ;) Haha. Jag såg att många av låtarna jag lagt upp tidigare inte fungerar (för att de tas bort från YouTube), därför tänkte jag börja lägga ut Spotify länkar för er som har det.

Klicka för att lyssna i Spotify - Jason Derulo - Whatcha Say

En sak som jag tycker är så synd är att alla sjunger med autotune nowdays! Var tog talangen vägen? Vem som helst kan låta som dagens superstjärnor med bara ett simpelt program (tillexempel GarageBand som finns på Mac). Blir ingen utmaning längre helt enkelt... Men vad vet jag.

Titta på den är videon för att förstå, börja med att kolla på 1:30-1:53 (om ni inte vill se hela). Spola sedan fram till 5:45-7:20... That's how it work!



Och visst kan ljudet av ett barn som skriker och gråter vara väldigt jobbigt? Med autotune låter det rätt ballt:



Well, nu ska jag och Dado se Saw IV! Tycker att de är skitäckliga men samtidigt är de bra och spännande som bara den :P Har inte drömt något sjukt efter 3 filmer och jag hoppas att det fortsätter så ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0