aaaaahhh

Jag har precis mailat in en reflektion i svenska. Mmmh, alltid samma sköna känsla när man mailar in något. Får bort det från sitt minne. Nu bör jag väl fukosera mig på psykologin och kanske matten då, om jag nu ska orka läsa matte. Jag vill orka, men frågan är om jag kommer orka att orka vilja. Aaah.

Det är typ snöstorm ute. Våran tvätt hänger nere i torkskåpet och torkar. Jag är så jävla sugen på McDonald's! Vill sitta där i flera timmar och prata. Ska förhandla... På tal om jobb jobbade jag igår. Trodde att det skulle vara kaos, men det var det inte. Fick gå och bjuda på kaffe, paj och glass. HEEEJ VILL DU HA GLAAAASS *splash i ansiktet*. Lovar att jag var populär :) Hmm, reaktionerna då? Mest förvåning om jag läser av ansikten rätt. Nu ska jag bara intervjua 10 gäster innan värdinnekursen efter lovet. HEEEJ FÅR JAG STÄLLA NÅGRA FRÅGOR *ehehehehhe*.

Så seriös jag är idag!

Jag har myror i brallan. I mina blåa brallor. Eftersom jag är så seriös idag så får ni här en dagens oufit med en modebloggares pose *döda armen stirra ner i backen se kissnödig ut*

JEANS FRÅN ÅHLÉNS
TOP FRÅN CARLINGS
TROSOR FRÅN LINDEX
BH FRÅN H&M

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0