onsdag

Ja, jag vet...

Alltså, jag är så sjukt sugen på Ben&Jerry glass nu, så jag måste snart gå och köpa... Haha. Tänk glassen, en bra film... D & jag. Mmmh.

Jag har börjat träna basket igen! Idag ska jag på min tredje träning och jag är fett taggad! Det bästa som finns :)

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Är riktigt taggad inför studentfesten nästa vecka! Kändistemaaa.

Igår red jag Amo! Vi red ut en sväng, det var svinkallt och jag hade såklart inte så mycket kläder på mig. Och så antar jag att hästen inte ridits ut på ett tag, för det tog ju bara ett par minuter att komma förbi en soptunna! Och det höll på att bli samma sak vid en soptunna 100 meter bort. Och sedan kom det tre människor som skulle äta upp honom. Vi travade en liten bit och vi skulle vända tänkte han kasta sig runt och börja springa, men det fick han ju inte. Så vi bråkade lite och jag fick tillslut som jag ville... Sedan var soptunnorna ungefär lika farliga på vägen hem också... Hästar! Imorgon ska jag rida lektion, det kommer bli svårt. Men lite roligt såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0