ridlektion

Igår red jag lektion, på Amo. Det gick... Eh... Inte så bra :p Jag har nog tappat min ridförmåga, i alla fall på den här tokstollen! Nåja, vi överlevde och kunde göra några okej slutor... Fast galoppen var inte så bra, för då tyckte Amo att det var dags att bralla och busa. Mjo, det tyckte jag också var kul faktiskt. Tur att jag inte red ut idag säger jag bara! Jag får en känsla av att han tycker det är kul att busa när jag rider...

Jag sitter på skolan nu, har webbdesign men kan inte göra så mycket eftersom jag behöver min dator för att jobba. Men jag tyckte att det vore trevligt att visa mitt face eftersom jag inte varit här på typ fem gånger. Alltså, jag har haft anledningar och inte skolkat! Hmm, nåja. Efter den här lektionen har jag prov i småföretagande. ROLIGT. Nej, för jag har inte pluggat tillräckligt. Jaja, det får helt enkelt bli som det blir.

Ikväll är det basketträning igen, klockan 18-20. I onsdags tränade jag en och en halv träning. Den halva pågrund av andnöd och svimfärdighet. Jag har ju faktiskt inte rört mig så mycket på säkert ett år... Och den halvan sprang vi hela jäkla tiden.. Pust! Men ikväll blir det nya tag och förhoppningsvis så går det brah! Fan vad kul det är :)

Helgen då... Jobbar 12-16 på lördag. Är ledig söndag. Ska väl softa... Sova... Ta det lugnt. Mmh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0